Odslej na voljo tudi spletna reklamacija vašega računa

Novice

17. 10. 2017

Svoje uporabnike obveščamo, da je na voljo nov način posredovanja pripomb oziroma reklamacij na prejete račune. Da bodo podatki natančni, posredovanje hitro ter rešitev uspešna, smo na spletni strani vzpostavili preprosto in hitro možnost SPLETNE REKLAMACIJE RAČUNA.

 

Če na računu ugotovite nepravilnost, lahko račun reklamirate v osmih dneh po njegovem prejemu. Reklamacija mora vsebovati podatke o številki računa, številki odjemnega mesta, stanju vodomera na dan reklamacije in navedbo vzroka reklamacije.

 

Za reklamacijo lahko torej odslej uporabite:

  • pisni obrazec, ki ga oddate po pošti (na naslov KOVOD POSTOJNA, D.O.O., Jeršice 3, 6230 Postojna), po elektronski pošti (info@kovodpostojna.si) ali osebno (oddelek reklamacij v Službi obračuna storitev (vsak dan od 7. do 15. ure))
  • spletni obrazec, ki ga bomo najhitreje in neposredno prejeli v našo Službo obračuna storitev.

 

Vašo reklamacijo bomo rešili v najkrajšem možnem času. Za morebitne dodatne informacije smo na voljo tudi na telefonski številki 05/7000-790.

Sporočite nam svoje mnenje.
Imate vprašanje za nas?
Bi želeli sodelovati z nami?

Stopite v kontakt z nami